تحقیقات بازار به معنای دست یابی به آگاهی بیشتر درمورد حوزه فعالیت، مخاطبان، نیازها، رقبا، بازار هدف و… است تا با تدوین استراتژی درست و برنامهریزی اصولی بتوان عملکرد بهتری داشت. اطلاعات و دادههای به دست آمده در تصمیمگیری کسبوکارهای کوچک و بزرگ نقش دارد و هر چه این تحقیقات و تحلیلها دقیقتر باشد، بدون […]
مبادله کالا با ۲+۱۵ شریک تجاری در سه فصل بررسی شد دنياي اقتصاد : رویای دولت برای نفوذ تجاری به بازار همسایگان، چه اندازه با واقعیت فاصله دارد؟ ۱۵ کشور هدف تجاری ایران با وجود تمرکز متولیان تجاری کشور بر توسعه تعامل اقتصادی با آنها، نتوانستهاند نقش قابل توجهی را در تجارت کشور ایفا کنند. […]
چهلمین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی استان خراسان رضوی شب گذشته به تاریخ 3 بهمن ماه 1400 با حضور تمام اعضای هیئت مدیره و بازرسین در محل انجمن برگزار شد .به گزارش روابط عمومی انجمن، طبق صورت جلسه سومین کمیته راهبردی حمل ونقل بین المللی که چندی پیش در […]
معاون توسعه و برنامهریزی فرمانداری ویژه زابل گفت: هر ایرانی بدون هیچ محدودیت سنی میتواند ۴۰۰ دلار واردات و ۴۰۰ دلار صادرات از مرز رسمی میلک کالا خرید و فروش کند.حبیبالله راهداری افزود: باتوجه به درخواستهای مکرر مرزنشینان سیستانی و همچنین بهمنظور استفاده از وجود مرز، تلاشها و پیگیریهای بسیار زیادی در این زمینه صورت […]
با حکم سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، علیرضا مقدسی به سمت معاون وزیر و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران منصوب شد. به گزارش صفحه اقتصاد، براساسی حکم احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی علیرضا مقدسی که پیش از این به عنوان سرپرست گمرک جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکرد به عنوان […]